شبیه سازی ترکیبات مولکولی و طراحی دارو با نرم افزار SeeSAR v13


دسته‌بندی: نرم افزار
به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
مطالعه: حدود ۴ دقیقه
شبیه سازی ترکیبات مولکولی و طراحی دارو با نرم افزار SeeSAR v13

نرم افزار SeeSAR ابزاری برای شبیه سازی و ارزیابی مواد مرکب ترکیبات مولکولی و اتمی و شبیه سازی طراحی دارو می‌باشد، که توسط BioSolveIT طراحی و توسعه یافته است. در نرم افزار SeeSAR پوشش دادن هر مرحله از فرآیند کشف داروی شما از غربالگری مجازی تا طراحی مبتنی بر قطعه را به جامع‌ترین راه تقویت می‌کند.

نرم افزار SeeSAR شامل تمام ابزارهای حیاتی برای مدیریت ترکیبات و ساختارهای هدف شماست که مطابق با نیازهای هر شیمیدان تنظیم شده اند. ویژگی‌های مفیدی مانند ارزیابی ویژگی‌های ADME، کدگذاری رنگ جامع و بسیاری موارد دیگر را در اختیار شما می‌گذارد.

حالت پروتئین
پروتئین خود را بکشید و رها کنید یا به راحتی در یک پایگاه داده آنلاین جستجو کنید. در عرض چند ثانیه، هدف شما آماده می شود و می توانید شروع کنید.

حالت ویرایشگر پروتئین
پروتئین خود را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. روتامرها را کاوش کنید، جهش ها را معرفی کنید و زنجیره های جانبی را سفارشی کنید.

حالت ویرایشگر مولکول
مولکول ها را به سلیقه خود به صورت دو بعدی یا سه بعدی در حین حرکت تغییر دهید. پس از اتمام کار، مولکول ها برای شما آماده می شوند.

با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود، اولویت بندی ترکیبی تعاملی و همپچنین تکامل ترکیبات اتم و مولکول را انجام دهید.

این نرم افزار با استفاده از بهینه سازی پارامترها، احتمال موفقیت را در طراحی افزایش داده و نمونه شبیه سازی شده را به واقعیت نزدیک می کند. این نرم افزار برآورد تقریبی ΔS / ΔH از انرژی آزاد را انجام می دهد که در آپدیت جدید آن کیفیت در این ماژول بهتر شده است.

نرم افزار SeeSAR دارای یکی از ساده ترین رابط های کاربری در بین نرم افزارهای مدلسازی می باشد و با استفاده از توضیحات مناسب و تعبیه شده در هر ابزار، شما را در امر مدلسازی راهنمایی می کند.

این نرم افزار از جلوه های گرافیکی مناسب برای نمایش پیوندهای اتمی استفاده می کند و پارامترها را در کسری از ثانیه محاسبه می نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SeeSAR

  • پیاده سازی گرافیک های پیچیده اتمی و مولکولی
  • برآورد تقریبی ΔS / ΔH- پشتبانی از پارامترهای فیزیکی و شیمیایی
  • وارد کردن داده های PDB یا Protein Data Bank
  • تجزیه و تحلیل نوسانات پیچشی گرما

سیستم مورد نیاز

RAM: 8GB would be good, anything beyond is better.
CPU: Our tools are not very hungry — yet they profit from multiple CPUs, because they have parallelized algorithms implemented. If in doubt rather choose more slower CPUs than one faster one.
Graphics: It is important to know that a local graphics card is mandatory for infiniSee and SeeSAR.

Important note: SeeSAR 13 comes with an updated HYDE chemistry model. Therefore, affinity calculations may vary between version 13 and older version of SeeSAR. If a project created with a previous SeeSAR version is opened in SeeSAR 13, a subsequent rescoring of poses will be required.

راهنمای نصب

دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
فایل های موجود در پوشه patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.

نرم افزار در ویندوز 7، 8، 10 داخل پوشه Program Files نصب می شود. برای دسترسی سریع به پوشه نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک دانلود نرم افزار SeeSAR v13.0.2
حجم فایل: 135 مگابایت

لینک دانلود نرم افزار SeeSAR v13.0.4
حجم فایل: 134 مگابایت

لینک دانلود فایل راهنمای مبتدیان نرم افزار SeeSAR v5.4
لینک دانلود فایل راهنمای Covalent Docking First Aid نرم افزار SeeSAR v5.4
لینک دانلود فایل راهنمای آموزش تولید تصاویر در نرم افزار SeeSAR v5.4

پسورد: www.chemgroup.net

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
ante. eget consectetur mi, elementum felis tristique elit. mattis